2013. április 19., péntek

Lázadó sötét angyal mindennapjai – kritika


Srácok, emlékeztek arra a blogra, amire azt mondtam, hogy "Nekem tetszett" ?

A blog: Lázadó sötét angyal mindennapjai



A blog címe: Nos, nem kissé lepődtem meg mikor becses anyanyelvünkkel találkoztam egy blogcímben. Percekig csak tátottam a szám, aztán magamhoz tértem és idiótán elvigyorodtam. Ez külön megér egy piros pontot. Szeretem, ha az írók egy kicsit letudnak szállni a britekről és különféle egyéb nemzetek kultúráját, vagy ne adj’ Isten nyelvét veszik kölcsön. Like boss, fuck it England!

Kinézet: A blogod kifejezetten egységes, ami szintén egy jó pont… viszont ez az egységesség kissé szélsőségessé teszi. A fekete háttér a fehér betűkkel egészen stílusos, és a vörös címek is jól mutatnak… de a fejlécen is csak ez a három szín fordul elő. Sőt! Az egész blog ezt a színkombinációt játsza ki a végsőkig, és azon túl is. Nem kell, sok. Néhány színes kép még igazán nem tesz tönkre semmit.
Például: A bejegyzésekhez mellékelt képeid lehetnének kicsit színesebbek. Egyébként félre ne értsd, a képecskéid egyébként is roppant gusztusosak, bár néha kissé közhelyessé teszik az adott esetben roppant eredeti témát.
Ha őszpontszámot kéne mondanom az egész külsőre, akkor olyan 10/8.

Karakterek: Te szereted a supernaturalt. Brigi szereti a supernaturalt, ezáltal Brigi imádja a karaktereidet is. De tényleg, nagyon. A sablonosság legkisebb szikrája sincsen meg bennük; és basszus… ha nem szeretnék ilyen baromira élni, akkor simán elmennék a srácokkal egy piknikre. Szerencse, hogy képet nem raktál nekik, mert ha még az is lett volna, akkor valószínűleg ott maradok és kiszáradok attól az intenzív nyáladzási rohamtól, ami rám jön. Tegyél ki képet. Ki akarom próbálni!


Történet: Te édesem a retro thrillerek legnemesebb képviselője vagy. Imádtam azt a különleges recsegős rádióhangot, ami olvasás közben végig ment a fülemben, teljesen indokolatlanul. Kifejezetten jó stílusod van, vagy legalábbis az én lelkemhez baromira közel áll és ezáltal vált ki belőlem ilyen rohamokat. Tessék példát venni mélyen tisztelt nagyérdemű, ez egy blog. Ez itt irodalmi érték, és az istenért…minimum ennyit mindenki írjon egy bejegyzésbe!
Ui.:


Végül pedig: Ezt az oldalt igazából csak ajánlani tudom. Tényleg. Mérföldekkel magasodik a legtöbb blog fölé. A Kritikaduck garantálja, hogy nem fog csalódni az olvasó ;)

~ Mozart, alias Brigi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése